Emotie en agressie bij uw klanten. Hoe gaat u hier mee om?

Klanten hebben steeds vaker een korter lontje. Bij tabaksverkoop, een wat langere wachtrij, een broodje niet vers genoeg, de benzine te duur of de coronamaatregelen. Klanten verliezen al snel hun zelfbeheersing en reageren boos en onaardig. Het is goed om te weten dat jij ook invloed kunt uitoefenen op de mate van agressie die iemand naar je toont. Vind je dit ook lastig en wordt jouw werkplezier hierdoor beïnvloed? Ga je vaak het gesprek aan maar reageren klanten daar niet goed op en escaleert de discussie daardoor?

In de nieuwste e-learning leggen we je uit wat het verschil is tussen assertiviteit en agressiviteit, welke vormen van emotie en agressie er zijn en hoe je er mee om kunt gaan. Veel interactieve oefeningen zorgen ervoor dat je door de modules vliegt. Leuker kunnen we het niet maken. Ga direct naar de e-learning.

E-learning Omgaan met emotie en agressie van gasten

In deze e-learning worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Wat is emotie en agressie?
  • Omgaan met spanning;
  • Agressie voorkomen;
  • Soorten emotie en agressie;
  • Videofragmenten emotie en agressie;
  • Na een agressie incident.

Daarom bent u BETA-lid

  • Direct en praktisch advies door uw eigen tankstationspecialisten
  • Regionale en informele bijeenkomsten met collega’s
  • Cao maatwerk; een betaalbare branche cao
  • Altijd als eerste op de hoogte van actuele branchezaken