Doe mee met de themaweek NIX zonder ID

Van 7 tot 14 september 2017 is de themaweek NIX zonder ID. Tijdens deze week is er extra veel aandacht voor de leeftijdscheck bij de verkoop van tabak. De campagne is er op gericht om zoveel mogelijk jongeren te bereiken, onder andere door commercials op tv en internet. BETA vindt het uiteraard een goede zaak dat jongeren zoveel mogelijk voorgelicht worden, alles wat ‘ons’ werk achter de kassa kan helpen is immers welkom. Er is voor deze campagne extra promotiemateriaal ontwikkeld om te gebruiken in de shop. Van posters tot baliebordjes en van kassabalkjes tot plafondhangers, bedoeld om ervoor te zorgen dat jongeren steeds vaker uit zichzelf hun ID klaar houden.

Download de materialen hier en hang ze op. Ons eigen opleidingsfonds OOTW heeft uiteraard ook promotiemateriaal, hier kunt u de datumschijven en stoplichtstickers bestellen.

Daarom bent u BETA-lid

  • Direct en praktisch advies door uw eigen tankstationspecialisten
  • Regionale en informele bijeenkomsten met collega’s
  • Cao maatwerk; een betaalbare branche cao
  • Altijd als eerste op de hoogte van actuele branchezaken